16 Şubat 2012 Perşembe

Sarışınlar, Kızıllar, Esmerler... Kısacası Kızlar...

Efendim bundan yıllar yıllar önceydi. Evlerde bilgisayar demek diye bir şey yoktu yani. TV ler tüplünün de tüplüsüydü. Hatta yarışırlardı benimki daha tüplü diye. Sonra düz ekranlar çıktı falan. Düz dediysek LCD değil dur daha :)..

İşte o yıllarda evlerde kaset çalarlar nam-ı diğer teypler vardı. Bildin de mi ? Aslanım benim. Zaten bu yazıyı okuduğun için bile ben seninle gurur duyuyorum tontişim. Neyse cıvıtmadan konuya dönelim. İşte o ara evimizde kasetler var. Ses kayıtları falan yapardık ya üzerine. Bizde de bolca Hakkı Bulut kasetleri vardı. Annem sürekli tembihlerdi, babanın kasetleri onlar sakın üzerine kayıt yapma. Bak bak şimdinin harddiski mübarek. Ne kadar kıymetli. Hayır Hakkı Bulut'u kim dinler demeyin, başka kaç tane sanatçı var ki ? Neyse işte bir kasetinden bir şarkı aklımda kalmış. Yıllardır da unutmam. Kıskanıyouuroummm, değil tabii ki. " Sarışın esmer,kumral kızlar " diye kelimeler geçerdi. İlginci bunu youtube da size bulacakken ezan okunmaya başladı. Destur.

http://www.youtube.com/watch?v=qjvBiy9eFKs&feature=related

al linki de bu tıkla kendinden geç kop.

Sonra sevgili okurum dedim ki kendi kendime. Bu adam bile kadınları çözmüş. Kısaca hepsine güzel demiş olabilir, yalan yok bizce de güzel. Ama bunların da bir standartları bir alt dalları olmalıdır diye kendi kendime düşünürken twitter hesabımda yazmıştım bazı şeyler. Şimdi bunu burada daha geniş kapsamlı yazacağım.

Öncelikle okuyan kızlar yanlış anlamasın bu sadece genelleme ve - tabiiii ki sen bu genellemenin içine girmiyorsun bebeğim aaa sen harika bir kızsın lütfennnnn - kendinizi burada bulamayabilirsiniz. Bu benim gözlemlerim.

Sarışınlar ;


Sarışınları elde tutmak biraz zordur bak. Bunlar sürekli memnuniyet isterler senden. 24 ay teknik servis imkanı tanısan 25. ay arıza verip değişime gidebilirler. En sevdiği şeylerden biri üzerinde Atatürk ve rakamlar olan kağıt parçacıklarıdır. Cebin biraz dolu olmalı bunlarla berabersen.

Güzeldirler, gerçekten güzeldirler. Ama güzellikleri herkese güzeldir, sadece sana değil. Ben güzele güzel demem güzel benim olmayınca diye bir laf var ya. Tamam bu senin ama herkeste bunun güzelliğini görüyor ve farkında. Neden sarışınların sayısı arttı sanıyorsun ? Sarışın dikkat çeker. Bak birazdan kızıllar içinde yazacağım ama kızıl dikkat çeker ve gözü üzerinde tutamaz. Sarışın tutar tutar tutar .. -ertesi gün- tutar tutar tutar. Böyle gider, günlerce akılda kalır sarışınlar.

Sarışınların çevresi dardır. Genelde erkeklerden oluşur. Pek kız çevresini sevmezler. Sonuçta kızları pekte kendilerine yakıştıramazlar.

Sarışınlar erkekte çok fazla zeka aramazlar. Çünkü aramaları için kendilerinde olması gereken zeka oranı düşüktür. Daha yüzeyseldir bunlar. Siyaset konuşamazsın çok fazla. Spor onun için koşu bandından öteye gitmez mesela. Yemek falan bilenleri çok zor bulunmakla beraber lükstür lüks. Sanır ki her evde bir uşak ve hizmetçi var :). var. tabii ya.

Sarışınlar cidden güzel yaratıklardır ama. Hele renkli gözlü olurlarsa, birde zeka olarak üst segmentte yakalarsan ömrünü ada ona. Ciddiyim bak, yakaladıysan otur konuş muhabbet et. Candır lan. Yeri gelir kanda olabilir.

Dur şimdi çorba içeceğim hastayım devamı birazdan. İçtim. Tarhana ama böyle acılık yok.

Esmerler ;


Bu tarz kızlar iyi kızlardır. Sarışınlar kötü mü lan ?? Değil tamam ama esmerler daha iyidir. Pekte bunlardan kötülük beklemezsin yalan yok. Çevresi en geniş olan kız modelleridir. Her cinsten, her modelden arkadaşları vardır. Kızı olsun erkeği olsun. Herkese asılma, güzel bulma, yakışıklı bulma mantıkları yoktur. Sever birini bağlı kalır onda. Sonra bir başkasını sever. Ama arada zaman vardır.

Esmer kızların sarışın olma ihtimalleri yoktur. İğrenç bir şey olur bunu da bildiklerinden saçlarının rengi siyah ve siyah tonlarında gitgeller yaşar. Esmerler biraz saf biraz iyi niyetli hafifte şeytani tarafları vardır. Damarlarına çok basmamak lazım. Güzel zaman geçirebilirsiniz bunlarla. Eğlencelidir güler güldürür. Derdini paylaşabilir, dert paylaştırabilir. Konuşkandırlar...

Esmerler duygusala ağırlık verirler. Aşk, sevgi, iyilik, kötülük gibi duygusal kavramlar daha ağır basar. Bu yüzden de esmerin güzeli enfes olur aşk yaşanır...

Kızıllar ;


Abi bunlar çok farklılar ya. Bunlar bi kere gariptirler. Bence en güzelleri kızıllardır kabul etmek gerekirse. Ama fikir olarak bunlara uymak zoru başarmaktır. İktidar partisine oy vermezler mesela ya da muhalefete. Onlar gider 0,1 oy alacak partiye oy verirler çünkü farklılığa inanırlar.

Abi bunlar farklıyız diye tuttururlar. Ne bilim sen ak dersin biri kara der. Bu gider grinin beyazımsı hali gibi bir şey çıkartır ortaya öyle kalırsın. Bunlarla anlaşabilmek için sende grinin siyahımsı hali gibi bir şey çıkartman lazım. Kısacası sende farklı olmalısın ki iyi anlaşasınız.

Kızıl bir kızla iyi anlaşıyorsanız onların çevresiyle de iyi anlaşabilirsiniz. Gerçi kızıl bir kızın arkadaş grubu sarışın bir kızın 10 da 1 i kadardır. Yalan yok şimdi öyle bakma bana. Bu örgütlenmeler, yürüyüşler falan hep bu piercingli kızılların önderliğinde oluyor. Bak abi git mitinglere. Yok x partisi, yok y kuruluşu, yok z ye ne oldu ? gibi mitinglerde kızıllar böyle hep daha çok gözükür, ses olsun hareket olsun falan.

Düşünceleri hem farklı hem mantıklıdır. Film, kitap, müzik severler. Ama güncel olanlarını değil. 1980 filmleri falan mesela. Hani sen izlememişsindir onun gibi. Ya da rock müzikte gidip iskoçyanın hiç bilinmeyen bir grubunun, hani orada bile bilinmeyen bir grubun müziğini dinlerler. Sonra paylaşırlar sen öyle kalırsın. Gerçekçi ol lan sosyal paylaşım sitelerindeki kızıl arkadaşlarının kaçının paylaştığı şeyi direkt anladın ve beğendin  ? Dana seni.


Genel ;


3 kız türüde Türkiye'de mevcuttur ve bence Türk kızları dünya geneline vurursanız ilk 5 e güzellik konusunda rahat girerler. Ama kaprisleri, anlamsız hareketleri, genel kültür vs konularında sonlarda yarışırlar. Lan ben mükemmel iyiyim hoşum demiyorum, bu benim gözlemim. İyi bir gözlemci olduğumu düşünüyorum baktım gördüm yazdım. Katıl katılma banane. Zaten buraya kadar okumuşsun sonunu da okuyacaksın kaçışın yok. Merak çok fena bir şey :) Acaba sona ne yazıyorum ?

Bunlar güzellerdir hoşlardır. Benim tercihim kızıl tarzı kızlardır ama maksimum 2-3 ay çıkarsın yani. Bu da çok farklı bir tipsen. Zor abi. Sarışınlar hep güzeldir. Esmerler hep duygusal

Bu yazıyı okuduktan sonra şöyle bir çevrene bak- kız isen kendine de bak - haksız mıyım ? %100 doğru diye bir şey yok oğlum bilim adamı bile yanılıyor yani. Dün şu meyve zayıflatır diyordu ertesi gün metabolizmayı yavaşlattığı çıkıyor meydana atıyorum. Denedik bunları yani :) Neyse boydan yırtıyoruz biraz.

yeaaa abi insan insan olsun yeaaaa. Öyle bir şey yok. Karşına taş gibi hatun çıkınca dibin düşüyorsa ne diyorsun ? Recep İvedik gibi lan bunlar insansa ben hayvanım mı ? . İşte bu saatten sonra kızlara bakış açın değişecek genç. Aklına hep bu sözler gelecek. Yeni bir ilişkiye başlarken falan. Of of of of.

Haydı esen kalın. Kim bilir belki hasta yatağımdan gece bir blog daha çıkar ya da yarın. Ne bileyim haftaya da olur. Ama okuyorsun ya seviyorum senin kedi canını ben.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder