18 Şubat 2012 Cumartesi

Yalnızlık Anatomisi, Yok mu Bunun Çaresi ?

Arkadaş insanın sevgilisi olmaması enteresan bir şey. Şimdi sana karışan yok görüşen yok. Diyorsun ki oh ne ala mualla. Böyle dünya ayaklarının altın da gibi. Yok ya sevgilin özgürsün lan. Danalar gibi, koyunlar gibi. O çimen senin bu çimen benim koş dur. Sonra git iki seviş geri gel falan. Ne bilim güzel yani.

Lan bi de diğer boyutu var arkadaş. Sinemada kafanı yaslayacak biri yok . Yanına adam gelme ihtimali var ya. Uykun gelse omzuna kafan düşse tuttun bir şeyleri. Gittin yani. Sonrasını unut gitsin. Patlamış mısır alsan bitmez ya. Aradan farklı bir el girmesi lazım. Ne bilim kampanya olsa bir alana bir bilet hediye gibi napacaksın ki bedava bileti ? Farklılık olsun diye yarıda çıkıp tekrar mı gireceksin ?

Bilet kuyruğuna girisen öğrenci 2 bilet desen 1 bilet ödesen ya sonra ? kadın demez mi sana kimlikleri görelim ? Ne göstericen. Benim sevgilim hayalimde kalbimde mi diyecen ? Yok abi denmiyor ya.

He güzel yanlarından biri çanta taşımıyorsun. Abi çok koyuyor o çantayı taşımak ya. Böyle topoşluğa adım atarmışsın gibi. Hele pembe mavi yeşil falan olursa var yaaa.. Bak avm lerde saatlerce dolaşıp beklemek yok mesela güzel şey bunlar.

Ama diğer boyut daha farklı tabi. Ne bilim sevgiliyle gidilip sevgilisiz gidilemeyecek yerler var. Sinema, tiyatro, cafeler. Lan etkisi altına alınmış gibi. Düşünsene cafeye git otur çay söyle. Eee ? insan alışmış bi de : hop birader 2 çay koyuver be. ??? pardon abi ? tamam 1 büyük olsun o. iyide kıvırırız hani :)

Yok abi kız içinde erkek içinde kötü. Ne bilim evde otur filmini seyret ama insan kırlent yastık yerine bir omuz arıyor. Ağlayan adam değilim. Ne bilim incir reçelinde millet salya sümük ben aidsle dalga geçip kafa buluyordum. Niye ağlıyorsanız. Ama işin güzel yanı insanların gözyaşlarını akıtmayı unutmamış olmamaları :)

Hani espri yapacak kişi arıyorsun :D sevgiline gerizekalıca mesaj atıp espriyi orada patlatabilirsin. E ben şimdi Kadir'e durduk yere ne yazim ? abi ... .. .... ... hahahahhahh. Adam "gerizekalı lan bu" demez mi ? e ben olsam derim. Ama insan biriyle çıkınca öyle değil. Kızlar çok espri yapmaz. Yetenek işi bu yani. Yapanı da tadndan yenmez ha. saatlerce gırgır yap. Neyse hani olmuyor yani.

Kız içinde öyle abi, insan sıkılır saracak kişi arar. Kimi bulacak ? Abi bu sevgili işleri çok gerizekalıca hahaha ortada dönen sms leri toplayıp okusan yemin ediyorum başlı başına sms show olur stand up olur ya. Napıyorsun ? Sıçıyorum napıcam. ama öyle diyemezsin de mi ? ne dersin. Hiç ya oturuyorum öyle canım sıkılıyor. E tabi sıçarken insan oturur sıkılır.

Zor abi. Bir de her karşı cinsi kendine yakıştırır insan. Lan şu kız bana gider mi lan ? hee gider. Kız da diyor du zaten ben şu çocuğa giderim var diye  :)

Yürümekte farklı hmmm takayım gözlüklerimi de şuralarda şöyle bir kasılayım. Eeee ? otobüste kız görse ters ters bakmalar hafiften. Kızın suratını bile görmemiştir ha :D

Kızlar içinde geçerli bire bir. Saçlarını sallamıyorlar mı yemin ederim içten içe bitiyorum arkadaş. Bir havalılar bir havalılar sanırsın kompresör makinesi. Dokunsan basınçlı hava çıkacak. Osuruk değil ;) kötü okur seni.

Ben bu cornettoyu da anlamıyorum arkadaş . Niye ikiside aynı boy değil. Biri küçük, diğeri büyük ve büyük olan daha güzel. Dibinde daha güzel çikolata falan var. Soğuk havada da ne özledim ha. Abi kız kabul etmyior. Yok illa büyük istiyorum diyor. Canı büyük çekiyormuş. Sende küçük yemeyi kendine yediremiyorsun. Algidaya düşman kesilir zaten bu sevgililer.

Bir de şifre paylaşımı falan var. Aman aman aman :) yerler seni :) msnine girip kıza bu zamana kadar kardeşim diye hitap eden bilmem kaç yıllık arkadaş o ara selam veriyorsa ve çocuk msn de ise geçen muhabbet :

a: selam merveee naber
b: sen kimsin ?
a: mervenin arkadaşıyım
b: - bu arada aklından hadi yaaa vay amk bende uzaydan geldin sanıyordum - demek ister. Bazıları der bilirim.
  : Merve yok ben SEVGİLİSİYİM -buraya dikkat. hani sen kimsin laannn o benim der gibi. sanki çocuk rakipmişte.-
a : hmm
b : Engelle + Sil

bitiyorum bu diyaloglara. Gizlice girmeler mesajları karıştırmalar falan :)

ve son muhabbet. Anlamaşamıyoruz hamdi. Farklı dünyaların insanıyız.

Neee ? kornettonun büyüğünü yerken farklı değildin ama ? Mısırlarıda hep sen yedin ? her yöne smslerimde hep sana gitti. O ara farklı değildin nolduuuu ?

Daha fazla zorlaştırma hamdi.

vaey arkadaş yeaaaa...

vs diye gider. Daha aklıma gelirse yeni bir blog ile paylaşırız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder